Subject: Nikerjärve reoveekogumisala ÜVK kooskõlastamine
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 09:29:41 +0200

Tere,

Edastame tutvumiseks ja sobivusel kooskõlastamiseks Nikerjärve
reoveekogumisala ÜVK

tööprojektid, mille saab alla laadida lingist:

<https://skpkee.sharepoint.com/:f:/g/EofUupsFILNOntaUhjuSG8YBj39itH8xLa6F6
HX484XuNA?e=yCoO8r>
https://skpkee.sharepoint.com/:f:/g/EofUupsFILNOntaUhjuSG8YBj39itH8xLa6F6H
X484XuNA?e=yCoO8r

Projekteerimisel on arvestatud hanke dokumentatsiooniga, mille mahus on
esitatud ka Transpordiameti nõuded projekteerimiseks, lisatud kiri
manusesse.

Küsimuste tekkimisel või võimalike tõrgete korral failide avamisel, palume
ühendust võtta.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.